Dag 1 på Sf

Hej..jag är trött
 
Ja trött är nog bara förnamnet. Det var inte jättemycket att göra men det var tillräckligt om man säger så haha. Det hjälpte inte heller att foajén var som en bastu. Camilla hade med sig en termometer och den visade 34 grader som mest! Inte undra på att en så enkel sak som att dammsuga blev en plåga haha.
 
Jag tog därför lite extra lång tid på mig vid småsalongerna för där finns typ den enda fungerande fläkten haha.
 
Tröttheten kommer nog också från att jag sov väldigt dåligt inatt. Dels för att jag vaknade varje timme och trodde att jag försovit mig och dels för att Gabi var dryg och slog (ja slog) på allt som kunde låta!
 
Hursom så ska jag hoppa in i duschen nu och sedan fixa frunch :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0