Biltur med Linn

Idag så har jag flängt runt lite överallt! Först Falun, sedan Sandviken och sedan Falun IGEN för att det var nåt jäkla backjobb kvar där..

Hursom så kom Linn och hämtade upp mig med bilen när jag hade jobbat klart. Det var första gången som jag åkte med henne sedan hon tagit körkort och eftersom att vi båda gillar när det går fort, så gick det väldigt fort ibland haha. Vi tog en tur till Donken bland annat och köpte varsin glass!

Vi åkte sedan hem till Linn och hennes kille så att jag skulle få se hur det såg ut där. Jag tror vi satt i deras soffa kanske 10 min innan vi spontant bestämde oss för att åka ut till valbo! Där gick vi runt i några butiker och Linn köpte mat. Vi körde runt lite mer i Gävle efter det medans jag agerade utmärkt Dj haha. 

Nu är jag hemma igen och som det känns nu så kommer jag att somna så fort jag lägger mig ner i soffan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0