misslyckad maräng..

Hola!

Idag har det som jag skrev igår varit en mycket roligare dag! Under morgonen hände det inte så mycket iof, det roliga började när jag träffade Emelie och Anneli på stan för att äta lunch.
Tog en snabb selfie innan jag begav mig haha.
Idag har det varit en sådan där "fin-dag" också, kallt/snö och sol! Jag gick dessutom ner till stan så det var en frisk (och hal) promenad!
Till lunch tog jag en foccacia med kyckling och det vita klegget på sodan var en slags vitlökssås.

Vi satt ett bra tag och pratade innan vi gick till några butiker för att kolla rean. Jag hittade ett jättefint linne men tyvärr så hade det behövts en storlek större för att den skulle sitta perfekt.

När vi sagt hejdå så tog jag mig till Ica Maxi för att köpa ingredienser till en överrasking till mamma. Den innehåller en maräng kan jag avslöja, jag måste ändå göra en ny för den första omgången blev misslyckad haha.
Bättre än såhär blev det inte. Jag ska fixa fler ägg och sedan så ska jag göra ett nytt försök! Dryyyygt. Hur svårt kan det vara att vispa äggvitor och socker!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0