bada bastu det är hälsosamt..

Jag kom nyss hem och skriver det här snabbt som attan, för jag vet att så fort jag lägger mig ner i sängen kommer jag att somna på direkten!

Jag hade min andra tenta för den här veckan idag, dock var detta en omtenta. Jag svarade på allt och det kändes faktiskt helt okej när jag var klar så jag hoppas hoppas hoppas verkligen att jag får godkänt. Jag bryr mig inte om att få Vg eller Mvg i det här läget utan jag vill bara ha godkänt så jag blir av med skiten haha.
 
När jag hade gjort tenten gick jag hem och käkade och en stund senare så gick jag till Sandra. Vi hade bokat bastu och det var minsann skönt efter en lång dag av hets och stress!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0