sövande..

Tjenamors!
 
Idag hade vi våran första Litteratur föreläsning och det kan ha varit den tråkigaste föreläsning jag har varit på hittils haha. 2 timmar av "short stories" (utan paus) av en föreläsare som hade samma sövande röst från början till slut! Jag och två andra från min grupp kämpade verkligen för att hålla oss vakna haha.
 
När föreläsningen var slut så gick jag och några andra till studentbokhandeln för att köpa böcker till kursen. Jag köpte inga i slutändan, det skulle bli närmare 900kr för TVÅ böcker som vi behöver läsa och jag är ganska säker på att jag kan hitta dem för typ 5kr styck på en av alla second hand ställen som finns här i Uppsala! Det är två "klassiker" nämligen, "Jane Eyre" och "Mrs Dalloway".
 
Vi käkade en sen lunch tillsammans och efter det gick jag hem. Jag har varit trött hela dagen (därför hjälpte inte föreläsningen) så jag var tvungen att sova en timme (eller två) när jag kom hem haha. Jag ska avverka några avsnitt av Dexter hade jag tänkt nu, looking forward to it!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0