nycklar..

God morgon får jag väl säga nu, det är ju i stort sett morgon liksom. Jag kom ganska nyligen hem från Sandra och Oskar, jag blev kvar hela dagen och hela kvällen (och en bit in på natten uppenbarligen) igen. Vi har haft en härlig soffpotatis-dag! Till frukosten lyssnade vi på melodikrysset och vi kunde faktiskt svaret på några av frågorna! Annars så har vi avverkat MÅNGA Dexter avsnitt idag. Vi är inne på säsong 5 just och jag kommer ägna kommande vecka åt att kolla säsong 1 - där vi är nu för jag är hooked! Vi har förutom att kolla på Dexter hunnit med att kolla på mer film, spelat The Sims, råkat ut för browniekaos, gjort två vändor ner till macken i foppatofflor (igen), se melodifestivalen och dricka vin som inte var så gott.
 
När jag skulle hem så missade jag såklart bussen och fick gå hem. Jag tog det säkra före det osäkra och "beväpnade" mig själv med mina nycklar haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0