mobilskal..

När jag tog en extra titt på mitt mobilskal idag så insåg jag att det knappt var något kvar av det på vissa ställen. Det såg ut lite som mina tygskor efter ett par månader, ingen sula i hälen men likt förbannat ska jag traska runt i dem haha.
 
Skalet som jag har just nu är ett från Anne Taintor (älskar hennes grejer!) och jag skulle gärna ha ett nytt från hennes samling. Lite tråkigt kanske att ha samma stil på det nya skalet, fast nä, jag gillar det! Motiven är ju faktiskt väldigt "jag" haha.
(det jag har nu)
 
Det finns flera olika skal att välja bland men jag har kommit fram till att dem här tre är mina favoriter:
Om jag ska gradera dem ännu mer så är nog den översta och den till vänster dem jag vill ha allra allra mest haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0