duktig..

HEEEEEEEEEEJ.
Jag har fått en våg av energi så här på tisdagskvällen för jag blev just klar med mitt draft 2 till Academic Writing kursen!! Så j*vla skönt haha. Hela den här dagen har faktiskt gått åt till att plugga och bli av med en massa saker. Jag och Sandra satt i Engelska Parken ett par timmar och pluggade på riktigt bra! Vi var först till Norrlands nation, men där det var fullt. Sedan så gick vi till en annan nation men där var det för kallt. Efter ett par andra stopp så hamnade vi iallafall tillslut på Engelska parken haha. När vi kände oss klara så följde Sandra med mig till "min" nation för att hämta mitt nationskort. Första gången jag fick tag på det på det första försöket haha.
 
Nu ska jag fixa kvällsfika och slökolla tv, det har jag förtjänat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0