brunch..

Hallå!

Ja idag så är det alla hjärtans dag. Man märker det om inte annat på sociala medier haha. Jag är förresten i Gävle för er som inte vet, pappa fyller år imorgon så jag har åkt hit över helgen för att fira honom. Vi började firandet med brunch-buffé på Hedvigs Trädgårdar!

Det var lite mindre än vad jag trodde att det skulle vara, men det visade sig vara tillräckligt ändå haha. Det fanns en liten station där man kunde göra sina egna våfflor också!

Till efterrätt fanns det kladdkaka. Jag såg inte att det fanns grädde när jag var och hämta men jag klickade på lemon curd istället! (och en jordgubbe som jag nästan slukade hel haha).

Det var fina blommor på borden också, men det är ju en blombutik så det väntade man sig nästan.

Nu är vi hemma igen och alla ligger med matkoma i varsin del av soffan haha. Ska ligga här ett tag nu..

Glad alla hjärtans dag! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0