Perfekt dag!

Igår var verkligen en sådan där perfekt dag! Jag, Felicia och Dennis åkte först till Rusta och Ikea där jag spontanköpte en söt liten hjärtformad planta och två plastblommor.
 
Vi åkte till Pizza Hut efter det för att äta pizzabuffé vilket kan ha varit det godaste jag ätit på länge haha. Deras mozzarellapizza var i toppklass! När vi ätit klart så åkte vi hem till Sandra och drack kaffe och lekte med hundarna som hon passade som är hur söta som helst!! Jag följde sedan med Felicia och Dennis hem där vi (jag och Felicia alltså) fortsatte spela igenom Lego Harry Potter haha. När hon mycket senare skulle skjutsa hem mig tog en vi en ganska stor omväg och utforskade Uppsala tills vi var vilse och fick använda gpsen för att hitta tillbaka.
 
När jag tillslut kom hem så gick jag nästan direkt och la mig för att jag var så trött, och nu snart ska jag fota julklapparna åt er! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0