Lilla Julafton

Hallå!
 
Jag har haft ganska mycket att göra sedan min, Sandra och Oskar´s lilla julaftonshelg så har inte haft tid att skriva något om den, men det blev iallafall en succé! Jag fick jättefina julklappar från både Sandra och Oskar och jag ska visa er alla imorgon (två blev kvar så måste hämta dem först haha).
 
Jag vaknade till julmusik så jag var glad redan där haha. Vi åt sedan en mycket god julfrukost med risgrynsgröt (som Sandra gjorde själv), vörtbröd och annat gott! Efter frukosten så spelade vi olika spel, bland annat ett STORT memoryspel som jag var sämst i haha. När vi spelat klart så var det dags att börja göra mat och julgodis! Mitt område var julgodiset, vilket jag inte hade något emot eftersom att jag älskar att baka. Jag önskar nu i efterhand att jag hade fotat mer, men jag var så inne i vad jag höll på med att jag helt glömde bort det haha. När det mesta var förberett i matväg så började jag och Sandra fixa oss samtidigt som vi kollade på en julfilm som jag faktiskt inte hade sett förut. Arthur Christmas heter den och jag tyckte den var bra! Jag kan verkligen tänka mig att barn gillar den också haha.
 
Det blev sedan dags för att äta och som vanligt så spenderar man nästan hela dagen åt att laga maten och cirka 15 minuter till att faktiskt äta den haha. Det var iallafall gott (såklart) och jag är väl en av de få som aldrig tröttnar på julbord så ser fram emot många många fler! Efter middagen så blev det dags för julklappsöppning och efter det så tog vi det väldigt lugnt resten av kvällen, förmodligen för att vi var för mätta för att orka röra på oss. 
 
Det blev väldigt kortfattat men tror ni uppskattar det mer än om jag skulle gå in på varje detalj haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0