En vecka i Alvesta

Halloj

Ja det har inte blivit så många inlägg den här veckan men vad gör det, jag skriver ju nu haha. Trots att det har regnat VARJE dag vi var där nere (ah jag är hemma igen förresten) så har vi ändå lyckats göra det bästa av saken. 

Vi har bland annat ätit tacos
 
Gått runt i spöregn
 
Chillat hemma med katterna (ja det är en leksaksmus han har på huvudet)
 
Besökt en "grotta" (var mer som ett stort hål haha) med en superfin utsikt!
 
Ser nästan kritvit ut men mamma fotade när jag skulle gå ner för en superbrant bit på väg till grottan. Så fumlig som jag är så är det ett under att jag inte ramlade ner haha.
 
Vi har också gjort en hel del annat som jag missat att fota men det bästa på veckan var nästan när jag fick bada haha. Jag minns inte senast jag tog ett riktigt varmt bad! Jag fick en massa Lush produkter att ha i badet av Elisabeth också och nu har det öppnats en helt ny värld för mig! Elisabeth visade mig massor med ansiktsmasker, scrubs, badbomber, handkrämer och lotions. Jag fick med mig några prover som hon hade fått när hon beställt hem så jag kan testa lite mer men jag ska så snart som möjligt till Lushbutiken här i Uppsala också. Jag längtar verkligen tills jag har ett eget badkar, då ska jag ha en korg FYLLD med en massa badbomber brevid haha.
 
Här är badbomben som jag hade i badet, den doftade supergott!!
 
Nu ska jag fota vad jag fick i födelsedagspresent så snart kommer det ett till inlägg :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0