uppdatering..

 HALLÅ
 
Jag har hittils haft ett underbart "påsklov" och kommer att njuta fullt ut tills det är dags att återvända till Uppsala. Jag ser fram emot det dock, jag saknar mitt lilla rum tro det eller ej haha. Men innan jag får se det igen ska jag fira påsk här hemma, eller vad man nu ska kalla det. Vi kommer att äta påskvarianten av julbord och dricka litervis av påskmust! Jag ska leta påskägg också såklart, förut har mamma (eller pappa) alltid gömt dem inne i huset men nu funderar jag på om jag ska låta henne gömma det ute haha. Nu när man har börjat geocasha kan det vara bra träning ju ;)
 
Tidigare i veckan så har jag bland annat träffat min kära Linn! Varje gång vi träffas så blir vi som två fnittriga tonåringar haha. Vi hade en superduperdag tillsammans och jag längtar redan efter att få träffa henne igen! Under våran fikapaus fick vi syn på en tjej/dam/kvinna/person (välj själva) som satt och åt pizza. Inget konstigt med det, MEN, hon åt den på ett enligt mig väldigt konstigt sätt haha. Från mitten och ut till kanten!? Jag påstår inte att mitt sätt att äta pizza på är särskilt normalt (jag "river" loss bitarna) men det är då mer normalt än sättet hon äter på.
 
På tal om trollen, här har vi Linn, osocialt scrollande på telefonen haha.
 
Det var en solig dag när vi sågs så jag fick feeling och köpte blommor på torget. Jag ville köpa tulpaner till mamma och hittade ett par riktigt fina!
 
Idag var jag och mamma ut till Valbo och det är också det mest "intressanta" som har hänt idag haha. Eller nej förresten! Mamma fixade brunch imorse, det var huuuur gott som helst. Jag skulle ha fotat såklart men var mer inställd på att äta just då om jag ska vara ärlig haha.
 
Jag ska återgå till att kolla den konstiga filmen som pappa har satt igång nu, vi hörs imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0