study questions och läppstift..

Hej kära läsare!
 
Vill ni veta vad jag har gjort i skolan idag? Klart ni vill! Det här sida 1/3 från våra seminariefrågor som vi gick igenom idag. Jag hade bara en bläckpenna med mig så varje gång jag skrev fel eller otydligt var jag tvungen att stryka över det haha (därav kaoset). Jag ska renskriva allt i min anteckningsbok sen, annars kommer jag inte fatta ett skit när jag ska börja tentaplugga haha. Det här hör ju till en helt ny kurs vi läser nu (english linguistics) och hittils så fattar jag nada på föreläsningarna, men jag tror att det kommer bli roligare när vi kommer mer in på uttal och dialekter! Det är ju det jag tycker är intressant liksom (det och hur språket har utvecklats), kanske kan bli mitt ämne för när jag ska skriva b-uppsats haha, geordie vs. bbc.
 
Bara för att så slänger jag in en "outfit of the day" bild också. Det var ju ett tag sedan nu haha. Det syns inte så bra på den här bilden men jag har rött läppstift på också! Jag tänkte bara nämna det eftersom att jag är lite inne i period där jag faktiskt använder mina läppstift haha. Jag hade mitt vinröda igår och vill testa mitt rosa någon dag också! Jag är ju oftast inte så överdrivet färgglad i mina klädval (som idag), så det är ju kul att få in lite färg iallafall haha. Kul med nåt nytt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0