håltimme..

Halloj

Jag, Claes, Felix och Johanna har tagit plats utanför biblioteket för att plugga/äta under våran håltimme. Jag har inte ätit något på hela dagen så jag kände att det behövdes nåt i magen (speciellt efter att den konstant kurrat sista halvtimmen på seminariet haha). Det fanns inte så många mackor kvar i resturangen när vi kom, men kalkon&philadelphiaost låter ju inte så dumt!

Johanna övertalade mig att köpa en sån där vitamindryck också haha. Dom ska tydligen vara riktigt goda. Jag tog en med rabarber&jordgubbssmak, hoppas att den är så god som verkar nudå!

Vi har bara en föreläsning till sedan, väldigt tråkigt ämne+föreläsare dock så det kommer att kännas som en evighet haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0