wow..

Tjäna. Sitter på tåget till Gävle fast ändå inte. Vi är kvar på stationen för det står ett annat tåg som är trasigt på det spår vi ska åka på..alltså är jag tekniskt sätt på tåget till Gävle men det rullar bara inte än haha.

Hursom så var det inte det jag tänkte prata om. Om det finns någon egenskap hos mig själv som jag verkligen hatar så är det nog min förmåga att vela fram och tillbaka i vad jag vill, och tycker jag att det är irriterande så måste det ju vara dubbelt så irriterande för mina vänner haha (förlåt). Som nu tex. jag var helt säker på att jag ville läsa Latin när jag sökte det men jag har ändå varit osäker och ännu mer nu efter föreläsningarna. Jag vill fortfarande läsa Latin men jag känner ibland att jag kanske ska läsa upp grunderna först (grammatiken) för det är det jag har svårt för. Visst kan det bli lättare ju mer jag läser eller så blir det bara svårare och svårare att hänga med.

Jag har den senaste tiden också funderat på om jag ens vill plugga eller om jag kanske ska söka jobb eller om jag ska flytta till en helt ny stad (eller land för den delen). Jag har som jag skrivit tidigare väldigt lätt att göra det bekvämt för mig själv men just nu så vet jag inte ens vad det skulle vara. Jag vet inte vad jag vill, vilket är skitjobbigt för det drar ner en enormt när man går runt och tänker konstant på om man gjort och fortfarande gör rätt val. Åter till min förmåga, ena sekunden så är jag nöjd den andra börjar jag tvivla på allt. Jag har inte hittat rätt än helt enkelt.

Jag är 21 och borde leva livet men jag går runt har en ständig livskris haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0