vafan..

Har gått hem nu och satte precis på tv:n för lite bakgrundsbrus. Jag har ju bara 1:an, 2:an, 4:an och 6:an (och barnkanalen) så jag har inte så mycket att välja på. Nu blev det fyran iallafall och där visas "Timells skärgårdskök". Som jag har förstått det så bjuder de in olika kockar i varje program som de lagar mat med, hursom, så är det denna kock idag (minns inte vad han heter).
Nu till poängen med det här inlägget, titta på hans förkläde. Det ser väl inte så speciellt ut? Det tycker inte jag iallafall men vad han nu heter sa nyss att det hade kostat 15000 kr..vafan!? Ett helt vanligt (eller okej det verkar vara skinn eller läder av nåt slag men ändå) förkläde kostar nästan lika mycket som fyra månadshyror för mig haha. Han kan ju inte ha ont om pengar direkt om han väljer att lägga så mycket pengar på en sådan sak liksom. Det här blev lite som "dagens rant" nästan kände jag haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0