post-it..

Efter lektionen idag..
 
Som jag bara ska berätta en snabb sak om först! Vi slapp böja ord på morgonen för vi hade så mycket annat att göra och alla blev lättade haha. Det är en sådan ångest när läraren pekar på en och säger att man ska böja ett verb efter tex. 4:e konjugationen.., så sitter man där som ett fån. Innan lektionen var vi faktiskt några som pratade om hur svårt det är att hinna träna in en "tabell" innan det är dags för nästa.
 
..så åkte jag till TGR för att köpa små färgglada post-it lappar att sätta i min grammatikbok. Hade bara vanliga pappersbitar innan så det ser dels mycket bättre ut och det är lättare att hitta rätt sida eller vad jag nu skulle behöva. Win win

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0