min hjärna motarbetar mig..

Morsning korsning! Vi lyckades ta oss till salen imorse iallafall. Jag hade fått en väldigt detaljerad och bra vägbeskrivning av Sandra så jag hittade utan problem, på vägen så plockade jag upp några vilsna klasskamrater haha. I salen vi satt så fanns det en sådan där "smartboard", vilken vår lärare tyckte var både onödig och jobbig. Jag själv förstod inte skillnaden mellan den och att ha en projektor? Man kan väl göra mer med den än vad han gjorde antar jag. 
På tal om något annat (eller ja, det hör ju till Latin), jag satt och rabblade dom här böjningarna (och några till) hur länge som helst igår och det satt jättebra. MEN, idag när läraren sa åt mig att böja ett verb så blev det helt tomt i huvudet. Varför blir det alltid så?? Jag kunde några men sen så tog det stopp, nu i efterhand så kan jag ju rabbla alla utan problem igen. Stupid brain..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0