gårdagen..

God morgon! Jag kom hem rätt sent igår från Sandra och Oskar så hann inte skriva något. Dagen började iallafall med ett diagnostiskt prov som jag klockan 10.00 idag ska gå igenom med läraren (läskigt). Efter skolan så gick jag hem och käkade lunch och gjorde inte så mycket mer tills jag träffade Sandra. Vi åkte till Gränby för två huvudsyften, jag skulle köpa en multifärgad penna och Sandra skulle köpa grejer till hennes nya projekt! När vi var klara på Gränby så kom Oskar och hämtade oss och vi åkte till lite fler ställen innan vi åkte hem till dem igen.
 
Väl hemma så blev alla "pyssliga". Sandra höll på med sitt projekt, Oskar mekade med något och jag stod glatt och diskade haha. Till middag blev det hamburgare med TVÅ olika sorters dressing till (det ni) och till efterrätt så blev det kladdkaka med grädde (Björn hade anslutit sig till oss vid det här laget också). Resten av kvällen blev det mest tv-tittande och när Björn gått hem så kollade jag och Sandra på en film som hette "Princess protection program", den sög haha. Jo innan filmen (eller så var det efter jag minns inte) så visade Sandra och Oskar sina bilder från när de var i Polen förra veckan och jag fick en liten souvenir! Som ni ser är det verkligen "Bison Grass, det ligger ett grässtrå i med andra ord haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0