varm macka..

Hej och..god morgon tänkte jag säga men det är nog lite för sent för att säga haha. Det första jag vill visa er är hur det är att gå på toaletten på morgonen när man har katter. 
Man blir obehagligt iaktagen haha.
 
För att hoppa fram några timmar nu så har jag precis fixat lite söndagslunch åt mig själv. Jag blev nämligen supersugen på varma mackor och vi hade som tur var allt som jag ville ha på hemma! Brödet är ju inte det perfekta men det funkar, den lilla kantbiten fick också täckas med ost haha.
Det som är på mackorna är:
Ketchup
Senap
Skinka
Annanas
Ost
 
Jag ska åka hem igen imorgon för övrigt. Även om jag inte har gjort så mycket under veckan så har det ändå varit skönt (av samma anledningar som jag skrev om häromdagen) att fly bort en stund (eller i det här fallet en vecka). Nä nu ska jag äta macka! Hörs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0