tisdag..

Dag två inleddes som ni redan vet med frulle från Saintsburys. Efter det så tog vi en tur i Camden trots regnet och blåsten.
Det var en fin regnbåge iallafall!
När det blev fööör blåsigt och fööör kallt så letade vi upp ett ställe där vi drack oss varma med kaffe. Det var ett väldigt sött kaffe dock så hade kunnat skippa mina extra sockerbitar haha.
Vi skulle träffa Lovisa och Linnea för lunch lite senare på dagen så jag och Felicia tittade in på Primark en snabbis under tiden.Jag köpte inget den gången men blev superexalterad när jag såg alla julkläder haha. Titta på tightsen liksom!!
Det blev dags för lunch sen och den där hamburgaren var riktigt mumsig! Igår så åt vi middag där igen och jag tog kycklingburgaren då istället, den var minst lika god så kan verkligen rekommendera hamburgarna där haha.
(Ölen var inte dum den heller)
 
Linnea var tvungen att jobba senare igen så jag, Felicia och Lovisa åkte till bland annat china town och tittade runt lite innan vi gick till en liten Italiensk resturang där det satt en tjej och spelade piano hela kvällen. Både jag och Felicia kände oss ganska slut sen så vi åkte hemmåt. Vi gick in på Lidl först där vi köpte den där chokladen jag skrev om tidigare innan vi bara hängde på rummet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0