kålpudding..

Hola! Idag har jag och Sandra varit riktigt duktiga med att fixa inför Halloween festen i helg. Vi har bakat och gjort "äckliga" dekorationer haha (det ska se äckligt ut eftersom att det är Halloween). Imorgon ska jag eventuellt dit igen och hjälpa till att dekorera lägenheten + att jag ska köpa min "kostym" (jag har lite annat jag ska göra också men det är ointressant för er att veta).
 
Jag åt middag hos Sandra och Oskar också och jag fick då för första gången smaka kålpudding, det var faktiskt riktigt gott! När jag googlade fram recept på brunsås som skulle vara till hittade jag ett där en tant (jag gissar att det var det) hade kommenterat argt att det var fel haha.
 
Vi åkte till Willys och handlade sedan och jag passade också på att köpa lite saker. Jag köpte bland annat tortillachips och avokado så att jag kunde göra guacamole, har varit svinsugen på det de senaste dagarna!
 
Jag är hemma nu (såklart eftersom jag har gjort guacamolen) och har satt igång en film som jag fortsätta titta på så fort jag skrivit klart här. Det har varit en riktigt bra dag idag, jag har varit glad hela tiden liksom haha. På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0