flygplatsen..

Hej på er! Jag sitter för tillfället på en av alla soffor som finns i Stansted-flygplatsen och väntar på att få gå på mitt plan som ska ta mig till Västerås. Återigen så vill jag hellre stanna några dagar till haha.

Jag tänkte att jag lite snabbt berättar vad som hänt det senaste dygnet nu men kör hela raddan med bilder och allt från tidigare dagar senare. 

 Felicia åkte för typ en timme sedan, tror jag, jag har inte sovit på snart 24 timmar så är lite seg haha. Eftersom att vi var tvugna att ta flygbussen hit 02.40 igår såg vi ingen vits med att gå och lägga oss. Vi käkade middag med Linnea och Lovisa och sedan så hängde vi på puben som de jobbar på och när den stängde så gick vi till ett café/bar/resturang som var öppet 24/7.
Det var jättemysigt men musiken var lite väl hög haha.
Vid bordet mitt emot oss så låg det en kille och sov medans hans kompis drack vin och gjorde något på sin dator.

När det var dags att åka tog vi som sagt bussen hit, käkade "frukost" och låg på golvet och halvsov tills det var dags för Felicia att gå på planet.


Ja och nu sitter jag här. JO, precis när vi hade gått igenom säkerhetskontrollen så kom det en äldre man (surgubbe) och trampade helt obrytt på min fot medans jag gick!?
Det ser ju lite mesigt ut (den mörka fläcken) men det gjorde faktiskt ont haha.

Jag hoppas verkligen (och tror) att jag kommer somna så fort jag sätter mig på planet. Vi hörs senare hörni!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0