en helt vanlig torsdag..

Inte nog med att jag la upp dagens fråga, jag blev så pigg av cykelturen hem så skriver ihop vad jag gjort under dagen nu på en gång också!

Runt 12.00 så åkte jag och Sandra till Ikea för att lämna tillbaka en matta som hon hade köpt sist vi var där. När det var klart så gick vi till Rusta för att leta efter en annan matta. Jag lyckades såklart att riva ner en skylt när jag skulle kolla närmre på en av mattorna , så vi smög snabbt därifrån innan någon såg oss (efter att jag hade fotat det hela såklart).
 
När vi var klara på Rusta så gick vi till Helping Hand och Myrorna för att leta efter halloweenkläder. Jag vet vad jag ska klä ut mig till men tror att jag håller på det ett tag till faktiskt, det känns som att det blir roligare att visa/berätta när det är dags. När vi var på Helping Hand så provade jag en massa pälsjackor för skojs skull och det var en som jag blev lite kär i! Den var svart och suuuuupermjuk, Sandra tyckte att jag passade i den och jag blev faktiskt lite sugen på att köpa den haha. Jag hittade iallafall en potentiell outfit men ska leta runt lite mer innan jag bestämmer mig. Vi gick in på några andra butiker också innan vi åkte till Ica och köpte hem tantfika.
 
När vi klev av bussen hos Sandra och Oskar så kände vi oss lite busiga och Sandra skrev en lapp som hon satte på Oskars bil hehe.
 (På långt håll (och bakifrån) så ser det ut som en P-bot, det var det som var det roliga haha)
 
Resten av dagen/kvällen bestod av tantfika och kaffedrickande, filmtittande, spelande på telefonen, middag, diskande, dokumentärtittande, lite random sökningar på google och ett och annat besök på toaletten. Dokumentären vi såg handlade om Auschwitz-Birkenau och allt som hände runtomkring, väldigt hemsk men också intressant. Jag tror att det var lite extra intressant för Oskar och Sandra som faktiskt har varit där ganska nyligen. Jag är hemma nu iallafall och ska bara borsta tänderna innan det är dags att sova, God Natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0