cupcake..

Blö idag har det varit en äkta slackerdag! Jag gjorde absolut ingenting till typ 13.00 då Sandra skrev och frågade om jag ville med till Gränby. Vi gick runt ett tag (båda lika trötta och svettiga haha) och fönstershoppade innan vi satte oss ner och klunkade i oss kaffe och kaka. Jag valde en supergod cupcake!
 
Sedan jag kom hem så har jag ätit middag, kollat några avsnitt av en serie och hängt i köket med Fredrika och hennes kompis. Vi började prata om skräckfilmer och mitt i allt så satte brandvarnaren igång, alla blev något skräckslagna haha. Ska sätta igång med disken nu hade jag tänkt, lika bra att göra det medans jag är igång. Jag ska också skriva de närmaste dagarnas "list-uppgifter" eftersom att jag ska åka bort imorgon. För att göra lite av en cliffhanger så får ni veta vart exakt imorgon (ja, förutom er som redan vet då haha).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0