vansons..

Föredraget var intressant..bitvis. Det handlade om "Järnvägar och försvar", det intressanta för mig var när han pratade om hur det var under andra världskriget. När det blev mer ur ett statligt perspektiv var det inte lika kul haha. Det skulle hålla på 1 timme egentligen men det blev 1 timme och 45 minuter i slutändan (utan paus), vilket är allt för länge för mig att lyssna på något i sträck och kunna hålla koncentrationen liksom. Han frågade om vi ville ha en bensträckare när han märkte att han skulle dra över tiden, då var det ju någon dryg en som sa "nej fortsätt du".
 
När han (äntligen) var klar så åkte jag och mamma till en av mina favorit-mat-ställen, VANSON´S. Jag tog som vanligt samma rätt, grillad kyckling med jordnötssås - med extra ananas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0