julmust..

Gör ett snabbt stopp hemma innan jag ska ge mig iväg igen! Efter skolan och några jobbiga timmar av grammatik så gick jag först till posten och postade tillbaka en utav grejerna som jag fick i förrgår, den var inte som jag hade tänkt mig och därför fick den åka tillbaka.
Där köpte jag också en sådan där liten julmust som jag njuter av just nu!
Efter posten så tog jag en promenad till rödan för att lämna in några böcker som jag visste att jag ändå aldrig skulle läsa igen (de var från min litteraturkurs i våras). När jag nu ändå var där så passade jag på att ta en till runda bland alla julsaker. Jag köpte bland annat de här vykorten,  de kostade1 krona styck bara så jag köpte ett par stycken haha.
Jag hittade också en liten påse med dessa i. Tänkte att de kunde pryda några av mina paket!
 
Jag glömde att kolla efter julfilmer, en jag verkligen vill hitta är "Love actually". Älskar den haha. Jag hade för mig att jag redan hade den men det kan vara så att den ligger nere i förrådet i en kartong, får kolla senare. Nu ska jag som sagt iväg igen så ha de bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0