jul-lördag..

Hej!
 
Det har gått några dagar ser jag, den enkla förklaringen är att skolan tar upp mycket tid. Jag har säkert nämt det hundratals gånger innan i andra inlägg men om inte, grammatik är nog en av de svåraste och mest omöjliga sakerna att få in i mitt huvud (näst efter matte). Den här gången är det lite lättare iallafall för nu är vi flera som är i samma sits och hjälper därför varandra väldigt mycket haha. Efter duggan i torsdags så kände typ halva gruppen att det gått bajs (jag var en av dem), men jag ger inte upp utan jag SKA minsann klara den här kursen!
 
För att prata om något roligare så har jag spenderat dagen med Sandra idag, vi kollade på Grinchen och invigde julfikat! Vi hade pepparkakor, skumtomtar, glögg, julmust, toffifee och saffransgifflar (så j*vla goda!)
 
När vi hade kollat klart på Grinchen så drog vi igenom några avsnitt av Vänner/spelade The Sims. Ikväll så hade/har Oskar och Sandra date-night också så när han kom hem och alla var klara åkte vi åt varsitt håll med cyklarna. Jag åkte hemmåt och sitter i köket med några av mina korridorare nu, jag ska nog därför vara lite mer social haha. Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0