fredag..

Jag bestämde mig lite spontant för att åka till Gävle! Det är ju fars dag på söndag och den spenderar man väl bäst med sin far (och mor).
 
Tidigare idag så följde jag med mamma till olika glasögonbutiker för att hjälpa henne att välja ett par nya bågar, vi hittade ett par riktigt fina faktiskt! Efter det så åkte vi till Ikea och fikade/skuttade runt av glädje bland alla julsaker haha. Mamma var gullig och köpte ett par värmeljus och en liten bock åt mig! (jag ska fota båda imorgon).
Jag såg också ett "växthus" som jag gillade bättre än det andra (det brevid, jag har tittat på det förut), det skulle göra sig bra i mitt fönster tror jag. Det är inget jag tänker köpa nu men man kan ju alltid hålla utkik i fyndhörnan ;)
När vi skulle åka hem så hade en tant (såg henne) parkerat VÄLDIGT idiotiskt haha.
 
Vi köpte lite grejer på Ica innan vi stannade till på det vanliga pizza-stället och köpte hem middag. Nu blir det en typisk fredagkväll hemma hos mor och far. See ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0