Renovering..

Ja så här ser det ut hos mig numera. Allt staplat i en hög eller inpressat i garderoberna. Det ska nämligen målas om här inne och då skulle allt ställas 1,5 meter från väggarna stod det. Lite svårt eftersom jag inte bor så stort haha. Tanken var ju att vi (Sandra kom och hjälpte mig) skulle ställa in kartonger i förrådet jag har nere i källaren, men det visade sig vara fyllt med en massa skit från dom som bodde här innan mig! Vi hivade in två stycken och sen skrev vi en felanmälan. 

Vi har gjort vårat bästa att få in allt till mitten av rummet och jag hoppas verkligen att det duger för dom. Det stod på pappret jag fick att om inte allt som ska vara bortplockat är borta eller flyttat så måste jag betala 2000kr för "förhinder av arbete" typ. Inte lust att behöva lägga ut sådana pengar nu direkt.

Hursom så kommer jag behöva ha det så här några dagar framöver nu. I slutändan så är det ju värt det iallafall (hoppas jag).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0