häften..

Hej hej! Jag har slagit mig ner på café Linné och håller just nu på att äta en tidig lunch. Jag åt ingen frukost innan jag gick hemifrån eftersom jag är en av många som inte kan äta något för tidigt eller direkt man vaknar liksom. Jag gjorde ett undantag med att "äta ute" idag också, annars så är tanken att jag ska äta hemma men just idag ville jag sitta någonstans där jag kunde koncentrera mig. Hursom så är tanken att jag ska skriva stödord till alla begreppen i dom där papprena jag prata om igår också, som för övrigt inte alls var tre A4 utan det var TVÅ häften med FYRA sidor vardera.
Jag hade fått för mig att allt var samlat i ett häfte men nej, Storbritannien har ett och Usa har ett. Jag kommer nog sitta här till stängningsdags haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0