den lilla svarta..

Mitt egentliga enda "måste göra" idag är att skriva klart min hemtenta. Den ska inte vara inne förs än på fredag men om jag skriver klart den idag redan så kan jag koncentrera mig på dom andra bättre. Jag har dock varit en tur till en eller två second hands idag hehe. Första jag åkte till var Erikshjälpen och det var för att köpa ett ölglas åt pappa (han samlar på ölglas). Där så stötte jag på Sandra, hennes mamma och hennes pappa också så blev kvar lite längre än tänkt haha. Sedan så skulle jag fortsätta mot gränby men jag passade på att åka till Helping Hand också när jag ändå var i närheten. Där gjorde jag faktiskt ett spontanköp.
En vanlig svart klänning med en knytning på sidan som jag faktiskt var lite osäker på först,  men jag gillade ändå formen man fick och eftersom att den var så billig (bara 30kr) så köpte jag den ändå. Jag provade med mina pumps när jag kom hem och jag tycker att den är väldigt söt faktiskt. Enkel men ändå att den funkar till finare tillfällen, gillar också längden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0