bacon..

Hej! Det har gått några dagar nu sedan sist och det jag i stort sett har gjort under den tiden är att plugga (därför har det inte varit så mycket intressant att berätta om). Igår så mötte jag dock upp Sandra och Oskar (och senare Oskars kompisar också) för att pubba på några nationer. Jättetrevligt!
 
Tidigare idag så åkte jag hem till Sandra och vi "The Sims Lana" haha.
Hon bjöd på en suuuupergod frulle/lunch också. När jag kände doften av bacon när jag kom blev jag överlycklig haha.
 
Jag kom hem för ett tag sedan och ska börja fixa middag snart. Köpte inget "lördagsgodis" när jag handlade för visste inte vad jag var sugen på, men ju mer jag tänker på det så vore det ganska gött med gamla hederliga chips och en fresh island dipp! Ska se eurovision ikväll som alla andra i Sverige och chips är väl ganska standard till det ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0