varm dator..

God kväll, sitter och försöker googla fram lite olika tips på hur man kan kyla ner sin dator. Min blir extremt snabbt varm trots att fläkten går för fullt (ganska störande ljud) och sen helt plötsligt så stänger den av sig! Väldigt irriterande om man spelar eller håller på med något skolarbete. Egentligen så skulle jag väl köpa en ny dator men har inte direkt ekonomin till det så försöker hitta andra lite billigare lösningar haha. En grej som jag hittat är "kylplattor", vet inte om det skulle funka? Många säger på diverse forum också att man ska typ kolla om det är en massa damm i datorn. Ah det verkar finnas en hel del orsaker till att den blir så varm, tänk om jag varit ett tekniskt geni så kunde jag bara mekka lite och så var det fixat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0