uggs..

Min dag kan man lättast beskriva som blöt! Slask och snö överallt. Mina strumpor har varit genomblöta hela dagen och alldeles för sent så insåg jag att jag skulle ha tagit gummistövlar istället för mina boots haha. Såg förresten ett gäng tjejer som jag verkligen inte förstår hur dom tänkte, alla hade på sig sådana där "uggs", ni vet, utetofflor typ. Kan inte vara särskilt mysigt att plaska runt i sådana. 
Jag gjorde lite ärenden på stan innan jag var tvungen att gå till skolan och lära mig saker. Hade Grammatik idag men jag kände mig ganska distraherad större delen av lektionen så tog nog inte in så mycket av vad hon sa ändå. Håller på med middagen nu iallafall och ska äntligen få äta snart! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0