studentliv..

Heeeej kompisar. Är lite seg den här söndagsmorgonen men med all rätt haha. Igår så fick jag min första smak på studentlivet (när det gäller att festa) och jag älskade det! Men vi börjar från början, under dagen så gjorde jag inget särskilt utan det började hända saker först när jag åkte till Sandra. Hon fixade min frisyr och sminkade mig, blev asbra! Det här är inte exakt vad jag hade på mig i slutändan men ville mest visa kimonon som jag premiärbar igår!
 
Runt sju så åkte vi till Sandras kompis Mikaela där vi senare joinades av Linnea och Erika. Vi gjorde mat och åt fejk-vitlöksbröd (det stod att det skulle vara vitlöksbröd men det innehöll typ 1% vitlök). Efter maten körde vi Singstar och lite olika spel. Vid tolvtiden så begav vi oss ut i den kalla natten och gick mot en av Uppsalas alla nationer som jag nu inte kommer ihåg vad den hette. Vi dansade och dansade och dansade lite till tills jag, Sandra och Erika blev hungriga och gick till Subway för att köpa mat! Vi gick längs med fyrisån tills vi hittade ett bra ställe där vi kunde äta och titta på stjärnorna. Det är inte ofta som jag har ätit macka vid ån halv fyra på morgonen (med "inte ofta" menar jag aldrig) men jag kan verkligen rekommendera det haha.
 
Resten är inte lika kul. Jag gick hem,åt upp min kaka, drack lite cola, tvättade bort sminket,la mig i sängen och somnade. Dagen efter, lite seg och planerar inte att göra så mycket idag förutom att ta en sväng till Gränby och typ köpa pizza haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0