problem..

Tidigare idag så var jag ute på en liten promenad och på vägen hem så gick jag förbi Gränby. 
Jag skulle bara köpa mjölk egentligen men såg att det var extrapris på pizza inne på Coop och jag kände ändå inte för att göra mat idag så tänkte varför inte.
 När jag kom hem och skulle värma pizzan så fick jag problem direkt! För det första så har jag aldrig stött på en ugn med just dom här symbolerna så fattade inte vilken man skulle vrida till först haha. Jag fick ringa mamma..
Sen så vet jag inte vad som hände riktigt men det kom asmycket rök när jag öppnade luckan och brandvarnaren satte igång. Jag får nästan alltid panik när dom där börjar tjuta och nu klättrade jag snabbt upp på pallen och typ drog loss den haha.  Det slutade ryka nästan direkt efter det iallafall och fick inte mer problem utan kunde äta min pizza i lugn och ro.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0