politik..

Tjohej, har haft lektion idag och premiärcyklade till skolan! Vilken härlig känsla det var, tills jag kom till en uppförsbacke och insåg hur otroligt längesedan det var jag cyklade. Blev ju helt slut haha
Vi pratade om politik i Usa på lektionen, kan inte säga att jag var 100% intresserad hela tiden haha. Jag och min grupp skulle dock först göra en presentation om "The house of lords" och "The house of commons" eftersom vi inte hann med det förra gången. Trodde att jag hade glömt allt jag skulle säga men kom faktiskt ihåg det mesta, det gick bra och vi fick beröm från läraren också.
 
Har gjort och ätit min middag, ska göra lite läxor och surfa på nätet nu tänkte jag. Herrå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0