netflix..

Ibland tror jag faktiskt att vi är avlyssnade av medierna. Nä det gör jag inte haha, men det blev ett kul sammanträffande imorse som kändes lite så. Igår kväll så kom vi bland annat in på att prata om olika serier och jag sa att jag funderade på att testa netflix igen för dom har ändå ganska många serier som är kul att se om. Kom på i efterhand att jag redan har använt min gratisperiod och har verkligen inte råd att lägga pengar på en sådan sak varje månad. Så, till själva sammanträffandet och det kusliga "känns som att jag är avlyssnad" delen.
Fick det här mailet imorse, för det första, tack för vadå?? För det andra, tack själva! Nu kan jag ju kötta serier en månad frammåt iallafall haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0