ikea..

Hej på er, har fått undan allt nu i diverse skåp och lådor och har flyttat runt på möblerna lite men det är långt från klart än. Jag ska fota lägenheten imorgon så ni får se hur det ser ut iallafall! Annars så har jag varit på Ikea med Sandra och köpte hem både sånt som både stod på listan och lite som blev spontant (sa ju det). I slutändan så blev det bestick, glas, en liten handduk, diskborste, matlådor, gardiner från fyndhörnan för 10kr (det är tillfälligt tills jag hittar ett par bättre), klädrulle, galgar och..jag tror det var allt faktiskt. Det nästa jag ska försöka hitta är nog en matta, en STOR matta vill jag ha
 
Efter Ikea så åkte vi till tacobar och käkade quesadillas, vet verkligen inte hur det stavas haha. Sen hem direkt och tanken var att jag skulle plugga men är verkligen supertrött efter att ha konkat runt på alla möbler och plockat med allt så satsar på att vara supereffektiv imorgon istället. Har satt igång Fresh Meat dvd:n så ska ligga i sängen och kolla på det resten av kvällen tror jag. Talk to you later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0