hem igen..

Några timmar senare och jag sitter på en buss som ska ta mig tillbaka till Uppsala. När jag kom till Sala så mötte Felicia mig med sång och en födelsedagsdonut!

Efter att vi hade tryckt i oss varsin (hon hade en till sig själv också) donut så gick vi till en pizzeria och käkade middag. Jag tog min gamla vanliga Hawaii såklart och blev både mätt och belåten. Sen gick vi hem till Felicia och Dennis lägenhet där vi spelade spel, drack juice, kollade en massa foton och prata på om allt och inget! Sen så blev det då dags för mig att åka hem och ja nu är jag påväg.

Jag har haft en superduperbra födelsedag och längtar till fredag när jag får fortsätta fira med mina brudar!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0