cykel..

Äntligen så kommer jag kunna cykla igen! Mamma var på det där stället i Gävle där man kan köpa cyklar från polisen imorse. Det fanns inte så många cyklar men mamma hittade ändå den här! Jag ville ju helst ha en cykel liknande min gamla (som den röda brevid) men jag tar ju hellre en fungerande cykel (den röda var nämligen rostig och var inte i bra skick alls). Jag kan inte heller gå runt och dra ut på det bara för att det inte är den "perfekta" cykeln. Den svarta går att cykla på, verkar vara ganska ny och tror att den kommer hålla bättre året om ändå och det är allt jag begär så jag är nöjd! :D
 Ps.Undra hur många gånger ordet "cykel" är med i det här inlägget haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0