3:51..

Vid den här tiden inatt så vaknade jag av att någon i hallen hyperventilerade (alltså kippande efter andan typ).
(det är siffrorna på klockradion)
Tänkte först "herregud vad är det som har hänt" och var nära på att gå upp och kolla vem det var. Lite bakgrundstory är att igår ikväll så var vad jag tror är min rumskamrat´s tjej och hennes kompis här och förade innan dom drog ut. Så jag gissade att det var någon av dom men man vet aldrig. Iallafall så precis när jag ska gå upp så hör jag hur den hyperventilerade människan övergår till att skratta så jag gissar att dom skrattade redan innan dom kom in och jag hörde delen när man skrattar så mycket att man faktiskt inte kan andas haha. Blev iallafall lättad att det inte var något allvarligt som hade hänt och försökte somna om. Efter en halvtimme så blev jag bitter för det gick inte, låg istället och försökte lyssna på vad dom sa genom väggen för dom pratade ganska högt haha. Somnade tillslut igen tack och lov och nu är jag sugen på frulle!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0