sovmorgon..

Idag blir det hemstädningar istället för flyttstäd, ganska skönt ändå att få lite variation. Jag ska till tre ställen och två av dom känner jag igen adresserna på så det kan mycket väl vara några av mina gamla städningar haha. Båda ligger i Stigslund också och det var där jag hade mest kunder tror jag..fast jag hade samtidigt kunder lite överallt. Jag fick sovmorgon idag iallafall och behöver inte vara på första städningen förs än 10.30, den ligger i Sätra så jag tänkte först ta bussen men nu tror jag att jag tar cykeln ändå. Det verkar bli bra väder och tar jag bussen måste jag betala 3 gånger för att ta mig till alla ställen och sedan hem igen och eftersom jag är snål på den fronten tar jag hellre cykeln haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0