shopping..

Nämen god kväll på er! Jag har varit hos Sandra och Oskar större delen av kvällen och kom ganska precis hem faktiskt, därav det sena blogginlägget.
 
Innan jag åkte dit så hade jag haft lite annat för mig under dagen. Till och börja med så hade ju jag hoppats på att kunna sola lite idag. Det var riktigt soligt på förmiddagen så jag tänkte att jag skulle göra mina ärenden (vad propert det lät haha) och sedan gå till parken och lägga mig där. Det har varit genomgående varmt idag men det har också växlat konstant mellan regn och sol. Så det blidde inget soleri för mig idag, jag åkte till Gränby istället och kom hem med lite nya kläder hehe.
En t-shirt från H&M, är i lite samma matrial och modell som min favoritkofta (den jag hade på mig igår och som jag har på "profilbilden" till vänster).
Ett par byxor i samma stuk, dom är verkligen hur sköna som helst! Lite dåligt ljus nu för dom är mer blå/grå och inte svart/grå som det ser ut på bilden. Dom är också från H&M.
Jag köpte ett nagellack också, jag trodde att det var en av mina favoriter från förra sommaren men det var inte riktigt samma nyans. Det var fortfarande fint så kommer använda det såklart men jag vill ju så gärna hitta det där andra!
 
Nu ska jag borsta tänderna och sätta igång en film som jag ska somna till, god natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0