råd..

Jag skulle behöva lite råd. Den där frågan som jag nämde i förra inlägget till min frisörska var hur många omgångar det skulle krävas för att ljusa till mina toppar (jag är ute efter ombré looken). Hon trodde minst två och det känns ju inte så kul (kostar några hundralappar liksom). Jag bokade ingen tid då för jag började fundera på om jag kanske kan göra det hemma lika gärna eller är det för riskfullt?
Det är ungefär så här jag har tänkt mig, inte lika ljust kanske men på ett ungefär. Vad tycker ni?

Kommentarer
Postat av: Ida

Gör de själv hemma! Fett lätt ;)

Svar: Vet inte om jag törs det haha
Ällinore

2014-06-16 @ 20:34:35
URL: http://superblogg.tumblr.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0