mysbrallorna..

Och där var ännu en arbetsdag över! Idag var vi på en lite annorlunda flyttstädning, en gammal läkarmottagning. Det gick fort ändå för det var inte så smutsigt och det var inte så stort heller. Vi blev klara redan vid 11.00 men det visade sig att Chefen trodde att vi skulle hålla på längre för han kunde inte hämta oss förs än vid 12.00 för då skulle vi göra ett fönsterputsjobb. Så vi kunde inte annat än sitta i trappuppgången och vänta (vi var i Sandviken kan jag lägga till också). Det gjorde mig inte så mycket att vi fick vänta men när det kom en gubbe (som gått förbi oss tidigare) som sa spydigt på vägen ut "Ja nu för tiden kan man visst ta rast hur länge man vill"..VI HADE INTE NÅGOT VAL DIREKT!
 
Anyway, jag har duschat nu och ska ta mig ica maxi snart. Jag måste dels köpa kattmat men jag ska också köpa vit blockchoklad för jag tänkte baka lite senare faktiskt hehe
Har slängt in städkläderna i tvätten och eftersom jag bara ska till maxi så kör jag på mysbrallorna haha. See you soon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0