ikea..

Nu har mor och far lämnat mig ensam igen. Mamma hade tagit med sig matlådor och i en av dom så var det kalops!! Löve kalops, ska äta det ikväll har jag bestämt.
Vi åkte till Ikea direkt efter iallafall och käkade en tidig lunch. Jag tog det gamla vanliga+en jordgubbstårta(bit). Jag passade också på att köpa en lampa och fler galgar, jag har mycket kläder som behöver hängas. Lampan ska jag ha i fönstret så det skapar lite "mysfaktor".
Mamma och pappa tittade på nya "möbler" till badrummet.
Jag letade efter nya påslakan och jag gillade färgerna på det här men inte mönstret. Hittade ett annat också där jag gillade mönstret men inte färgen. Svårt det där haha.
 
När vi kom hem senare så hjälpte pappa mig att laga cykeln. Jag har ju cyklat runt på en cykel med typ fejkpunka+att den låter konstigt. Nu är båda felen fixade iallafall! Jag har dessutom monterat fast ringklockan så nu är den lite mer laglig iallafall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0