god natt..

Haha jäklar vad snabbt allt gick nu. Jag kom hem, kissade, bytte om, tvätta bort sminket och ska nu borsta tänderna (jag vill komma i säng så snabbt som möjligt för att kunna sova så många timmar som möjligt). Jag hann knappt säga hej till mamma och pappa liksom.
 
Jag hade jättetrevligt hos Emelie för övrigt. Vi satt på deras altan, lyssnade på musik, pratade och hade det gött bara! Jag gick hem när dom andra skulle dra ner på stan, jag hade verkligen velat följa med men tröttheten och vetskapen om hur det är att vara bakis på Sf var för stor haha. Jag fick iallafall träffa några av gävletjejerna och det var ju det jag ville. Alla var inte där men Hannah, Anneli och Emelie var där iallafall :)
 
Nu ska jag som sagt bums i säng och hoppas på att morgondagen är lika smärtfri som den var idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0